škola 518 374 379 školka 518 374 159 odhlášení obědu 722 979 235
Zdravím všechny pilné žáčky. pronikneme do tajú Oxidů. Najdete je na straně 64 - 66. Názvosloví se tvoří podobně jako u halogenidů. Jen kyslík má oxidační číslo -2.
Otázky:
1) Jaký je rozdíl mezi CO a CO2 ? Jak můžou oba uškodit člověku? (CO2 - hlavně v našem kraji)
2)Proč je nebezpečný zásah školní křídou do oka spolužáka? Co se m ůže stát a proč?
3) Kde se dá využít oxid vápenatý a v jaké podobě?
4) V jaké podobě znáš křemen? Na co se používá?
5) Jak se dá využít nerost korund?
Termín: 7.4.
Přeji hodně radosti a zábavy při plnění úkolu. Mějte se prima. M. Kurková
Základní škola a Mateřská škola
PRUŠÁNKY
Školní 289, 696 21 Prušánky